Op zaterdag 3 april vond, voorafgaand aan de topper in de vierde klasse Hazerswoudse Boys – Lugdunum, de officiële presentatie van de Businessclub Hazerswoudse Boys plaats.
Twaalf bedrijven uit Hazerswoude en omgeving hebben zich aangemeld als Businessclublid van Hazerswoudse Boys en steunen daarmee de vereniging. Bij veel verenigingen worden de gelden van de Businessclub geïnvesteerd in de A-selectie.
Bij De Boys vloeit het geld echter naar de kas van de vereniging. Het bestuur kan zo de opbrengst besteden aan zaken die binnen de club de meeste prioriteit hebben. Bij de aftrap van de Businessclub sprak voorzitter Nico Stolwijk van Hazerswoudse Boys er trots op te zijn dat er - ondanks de moeilijke economische tijden – 12 bedrijven zich bereid hebben getoond de vereniging te steunen. “Deze bedrijven hebben sympathie voor Hazerswoudse Boys en ondersteunen de belangrijke rol die de club speelt binnen de Hazerswoudse gemeenschap”. Stolwijk roemde ook de Sponsorcommissie van de vereniging. “Zij hebben heel veel tijd besteed om de oprichting van de Businessclub mogelijk te maken en hebben het bijzonder professioneel aangepakt. Fantastisch gedaan”.
Voor de Businessclub worden jaarlijks onder meer een aantal activiteiten georganiseerd en is een logo ontwikkeld. Dit logo prijkte zaterdag jongstleden voor het eerst op het shirt van de hoofdmacht van De Boys. Bij de feestelijke presentatie van de Businessclub (BC) werd een bord onthuld met daarop de namen en logo’s van alle BC-leden: Windhorst Transport BV, Assurantiekantoor Hassefras, Schilderbedrijf Bogerman, Loonbedrijf Hofman, Niels Zuijdwijk Reclame, C1000 Onno Beugelsdijk, Voets Tractoren en Werktuigen BV, Aannemingsbedrijf Van der Meer, Boomkwekerij Gebr. van der Salm, Notariaat De Gier, Kooter Tuin, Potgrond en Transport en Boomkwekerij Martin van Zanten.

Geen opmerkingen:
Een reactie posten